ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ на www.hairless.bg
1. ПРЕДМЕТ
1.1 Настоящият документ представлява общите условия или условията за ползване на www.hairless.bg, които уреждат правилата за използването на www.hairless.bg, както и условията за резервация, закупуване на пакети и заплащане на предлаганите услуги.
2. ДАННИ ЗА ПРЕДОСТАВИТЕЛЯ НА УСЛУГИТЕ
2.1. Естетичен център ХЕЪРЛЕС – БЛИНКИНК ЕООД е дружество със седалище, адрес на управление и адрес за кореспонденция – България, гр. София, р-н Овча купел, АКАД. КОНСТАНТИН ПАШЕВ, 4, ЕИК 203586702.
2.2. Фирма БЛИНКИНК ЕООД администрира1 платформата www.hairless.bg, наричана за краткост “Платформата”.
2.3. Фирма БЛИНКИНК ЕООД щe бъде наричана за краткост по-долу ХЕЪРЛЕС.
2.4. Можете да се свържете с ХЕЪРЛЕС на посочения по-горе адрес, или на телефон +359 89 484 3831. Телефоните за връзка са платени.2
3. ДЕФИНИЦИИ
3.1. Клиент – всяко физическо или юридическо лице или друго правно образувание, което използва Платформата по какъвто и да е начин, включително но не само като я разглежда, прави3 резервации или закупува пакети през нея и извършва всякакви други действия чрез нея.
3.2. ХЕЪРЛЕС – БЛИНКИНК ЕООД, търговец, който предлага услуги и пакети от услуги чрез платформата hairless.bg.
3.3. Платформата – домейна hairless.bg и неговите поддомейни.
3.4. Акаунт – раздел от Платформата, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Заявка за резервация или да закупи пакет и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Платформата (Заявки за резервации, закупени пакети и др.)
3.5. Заявка за резервация – комуникационна форма между ХЕЪРЛЕС и Клиента, чрез който Клиентът заявява на ХЕЪРЛЕС, през Платформата, намерението си за ползване на Услуга, предлагана от ХЕЪРЛЕС.
3.6. Услуга(-и) – всяка предлагана от ХЕЪРЛЕС услуга, предмет на резервация през Платформата, включително, но не само лазерна епилация.
3.7. Пакет(-и) – съвкупност от няколко процедури от един и същ вид услуга (лазерна епилация), предлагани за закупуване на Платформата при специални условия и цена.
3.8. Резервация – представлява потвърдена от страна на ХЕЪРЛЕС заявка от Клиента за ползване на определена Услуга в избран от Клиента салон и времеви интервал.
3.9. Съдържание
– цялата информация на Платформата, която е достъпна чрез връзка с интернет и използване на устройство, имащ връзка с интернет;
– всякаква информация, предоставена, по всякакви начини, от страна на служител/сътрудник на4 ХЕЪРЛЕС на Клиента чрез електронни или други средства за предаването ѝ от разстояние;
– информацията, свързана с5 Услугите и/или Пакетите и/или прилаганите тарифи от ХЕЪРЛЕС в определен период от време;
– данни относно ХЕЪРЛЕС.
3.10. Бюлетин (Newsletter) – средство за периодично информиране за предлаганите от ХЕЪРЛЕС Услуги и/или Пакети и/или промоции, изпращан по електронен път чрез електронна поща.
4. ОБЩИ УСЛОВИЯ
4.1. Общите условия на ХЕЪРЛЕС са задължителни за всички Kлиенти на Платформата.
4.2. Всяко използване на Платформата означава, че Вие сте (а) се запознали внимателно с6 общите условия за използването ѝ и (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.
4.3. Общите условия могат да бъдат променени едностранно от ХЕЪРЛЕС по всяко време чрез актуализирането им. Тези промени влизат в сила незабавно и са задължителни за всички клиенти.
4.4. ХЕЪРЛЕС има право да извършва промени на условията за ползване по всяко време по собствено усмотрение или ако те са наложени по силата на влязъл в сила нормативен7 акт.
4.5. Във всеки един случай на промяна на общите условия8 ХЕЪРЛЕС ще информира за това Kлиентите си чрез публикуването на промените на платформата. В този смисъл Вие като Kлиент имате задължение да правите справка за евентуални промени на общите условия на платформата при всяко нейно ползване.
4.6. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на платформата се окажат недействителни или неприложими, независимо от причината9 за това, то това не влече недействителността или неприложимостта на останалите разпоредби.10
4.7. ХЕЪРЛЕС полага сериозни усилия, за да поддържа точността на информацията, представена на платформата. Въпреки това, като се има предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация.
4.8. Характеристиките или цените на11 услугите и пакетите, описани на Платформата, могат да бъдат променяни по всяко време. Поради технически причини е възможно в тях да се съдържат грешки, за които12 ХЕЪРЛЕС предварително се извинява на своите Клиенти.
4.9. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията на13 услугите и пакетите да бъдат понякога непълни. Въпреки това, от ХЕЪРЛЕС се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.
4.10. Всички предлагани услуги и пакети се предоставят в зависимост от наличните свободни часове в съответния салон.
4.11. Платформата може да съдържа линкове към други сайтове. ХЕЪРЛЕС не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.14
5. ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ
5.1. Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“, включително, но не само логата, всякакви графични изображения или надписи, търговскиите15 символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Платформата, са изключителна собственост на ХЕЪРЛЕС.
5.2. ХЕЪРЛЕС има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин с Платформата.
5.3. Нищо в16 отношенията между ХЕЪРЛЕС и Клиента няма да се счита като разрешение от страна на ХЕЪРЛЕС последният да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по какъвто и да е начин каквато и да е част от Съдържанието,17 включително но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното18 съдържание на Платформата или описанията на Услугите и Пакетите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Платформата съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на19 ХЕЪРЛЕС върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на20 ХЕЪРЛЕС.
5.4. Всякакво Съдържание, до което Клиентът има достъп, независимо от средствата за това, е предмет на регулиране от настоящите общи условия.
5.5. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ.
5.6. Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели единствено и само, ако е получил писменото съгласие на21 ХЕЪРЛЕС за това и само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването ѝ, както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично. Всяко последващо или различно използване22 на Съдържанието ще се счита за нарушаване на настоящите23 условия между ХЕЪРЛЕС и Клиента и за нарушаване на правата на интелектуална собственост на ХЕЪРЛЕС, който има право да потърси отговорността на Клиента за това.
5.7. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието или части от него от страна на ХЕЪРЛЕС няма да се счита за съгласие от страна на ХЕЪРЛЕС да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от средството за комуникация,24 използвано от ХЕЪРЛЕС.
5.8. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели освен изрично позволените в настоящите общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от25 ХЕЪРЛЕС.
6. РЕЗЕРВАЦИЯ И ЗАКУПУВАНЕ НА ПАКЕТИ
6.1. Клиентът може да прави Заявки за резервации на Услуги и да закупува Пакети през Платформата, като следва стъпките, указани в Платформата, за да завърши и изпрати съответната Заявка или да извърши покупка.
6.2. Всяка избрана за резервация Услуга може да бъде резервирана, ако има налични свободни часове в съответния салон. Добавянето на Услуга към списък с желани резервации, без Заявката за резервация да бъде приключена, не води до автоматичното запазване на часа.
6.3. Закупуването на Пакет се извършва съгласно условията, посочени на Платформата. След успешно закупуване на Пакет, Клиентът получава потвърждение. Резервациите на отделни процедури от закупения Пакет се извършват отделно, съгласно процедурата за резервация на Услуги.
6.4. След изпращане на Заявка за резервация или закупуване на Пакет, Клиентът ще получи потвърждение от страна на ХЕЪРЛЕС за успешно направена резервация или покупка, съдържащо информация за избраната услуга/пакет, салон (ако е приложимо), дата и час (ако е приложимо). Резервацията се счита за финализирана след получаване на това потвърждение.
6.5. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на ХЕЪРЛЕС във връзка със Заявката за резервация или покупката на Пакет да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на заявката или извършване на покупката.
6.6. С изпращането на Заявката за резервация или извършването на покупка Клиентът разрешава на ХЕЪРЛЕС да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената резервация или покупка.
6.7. ХЕЪРЛЕС си запазва правото да откаже резервация или покупка на Пакет, за което следва да уведоми Клиента. Отказът не влече каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за26 отказа в следните случаи:
– предоставените от Клиента данни в Платформата са непълни и/или грешни;
– технически проблеми в Платформата;
– други обективни причини, възпрепятстващи изпълнението на резервацията или покупката.
7. ОТКАЗ И ПРОМЯНА НА РЕЗЕРВАЦИЯ И ПАКЕТИ
7.1. Клиентът има право да отмени направена резервация не по-късно от 24 часа преди уговорения час за извършване на услугата, като се свърже с ХЕЪРЛЕС на телефон +359 89 484 3831.
7.2. При отмяна на резервация по-късно от 24 часа преди уговорения час или при неявяване в уговорения час, ХЕЪРЛЕС си запазва правото да удържи сума, представляваща стойността на резервираната процедура или част от нея, в зависимост от конкретните условия на промоцията или пакета услуги.
7.3. Клиентът може да поиска промяна на датата или часа на своята резервация, като се свърже с ХЕЪРЛЕС на телефон +359 89 484 3831, не по-късно от 24 часа преди уговорения час. Промяната се извършва в зависимост от наличните свободни часове.
7.4. Закупени Пакети могат да бъдат отказани в срок от 14 дни от датата на закупуването им, при условие че нито една от процедурите, включени в пакета, не е била извършена. В случай че е извършена поне една процедура от пакета, Клиентът няма право на отказ и възстановяване на заплатената сума за целия пакет. Условията за отказ на вече използвана част от пакет могат да бъдат допълнително регламентирани в описанието на конкретния пакет.
8. ПЛАЩАНЕ
8.1. Цените на предлаганите услуги и пакети са обявени на Платформата и са крайни, включват всички данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.
8.2. Плащането на резервираните услуги и закупените пакети се извършва на място в някой от нашите салони след извършване на услугата или при закупуване на пакет, или чрез платформата в момента на резервацията или покупката, в зависимост от предоставените възможности.
8.3. При плащане чрез платформата, Клиентът следва да следва инструкциите, предоставени на уебсайта.
8.4. ХЕЪРЛЕС си запазва правото да променя цените на услугите и пакетите по всяко време, като промените не засягат вече направени и потвърдени резервации или закупени пакети.
9. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА
9.1. Клиентът има право да използва Платформата съгласно настоящите Общи условия.
9.2. Клиентът има право да прави резервации за предлаганите услуги и да закупува предлаганите пакети съгласно условията, посочени в Платформата.
9.3. Клиентът е длъжен да предостави вярна, точна и пълна информация при извършване на резервация или покупка на пакет.
9.4. Клиентът е длъжен да спазва уговорения час за резервация или да уведоми ХЕЪРЛЕС за отмяна или промяна съгласно условията на раздел 7.
9.5. Клиентът е длъжен да заплати стойността на използваната услуга или закупения пакет съгласно условията на раздел 8.
9.6. Клиентът има право да се възползва от закупените пакети в рамките на срока на валидност, посочен в описанието на съответния пакет. След изтичане на този срок, неизползваните процедури не се възстановяват.
10. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ХЕЪРЛЕС
10.1. ХЕЪРЛЕС има право да променя съдържанието и функционалността на Платформата по всяко време.
10.2. ХЕЪРЛЕС има право да отказва резервации или покупки на пакети съгласно условията на раздел 6.
10.3. ХЕЪРЛЕС е длъжен да предостави резервираните услуги в уговорения час и салон.
10.4. ХЕЪРЛЕС се стреми да поддържа актуална и точна информация на Платформата.
10.5. ХЕЪРЛЕС има право да определя срока на валидност на предлаганите пакети.
11. ПОВЕРИТЕЛНОСТ
11.1. Клиентът се съгласява, че като предоставя каквито и да е свои лични или други данни на ХЕЪРЛЕС, той се съгласява, че те могат да бъдат използвани от последния за следните цели от ХЕЪРЛЕС: (1) поддържане на Акаунта на Клиента, включително регистриране на1 резервации и покупки на пакети, осъществяване на поръчаните услуги, фактуриране, разрешаване на спорове с Клиенти по повод техните резервации или покупки, или разглеждане на исканията им; (2) изпращане на периодични уведомления по и-мейл или чрез SMS; (3) осъществяване на пазарни проучвания, проследяване и наблюдение на продажбите и клиентското/потребителското поведение.2
11.2. Клиентът се съгласява да предостави на3 ХЕЪРЛЕС неограничен по обем и време достъп върху всякакви материали и информация, които изпраща чрез или във връзка с Платформата, назависимо дали е направил4 Резервация или е закупил Пакет през Платформата. ХЕЪРЛЕС има правото да използва, възпроизвежда, публикува, променя, предава и разпространява тази информация или материали. Клиентът изрично се5 съгласява, че ХЕЪРЛЕС може свободно да използва и обработва за свои цели идеите, концепциите или ноу-хауто, които Клиентът му е предоставил по какъвто и да е начин през или във връзка със Платформата или действията/бездействията, които Клиентът е осъществил през или във връзка с6 Платформата. ХЕЪРЛЕС няма задължение да пази така получената информация като поверителна, доколкото това не му се вменява в задължение от действащото законодателство.
11.3. С предоставянето на свои данни на7 ХЕЪРЛЕС (включително и-мейл) Клиентът дава изричното си съгласие с него да се свързват ХЕЪРЛЕС или трети лица, които са куриери, партньори на ХЕЪРЛЕС и са доставчици на маркетинг услуги, държавни, общински или неправителствени агенции или дружества от сферата на застраховките или финансовите услуги, когато това е предвидено от конкретното законодателство, както и други дружества, с които ХЕЪРЛЕС може да разработи общи програми за офертиране на8 Услугите и/или Пакетите на пазара и др.
11.4. С предоставянето на свои лични данни на ХЕЪРЛЕС Клиентът дава изричното си съгласие те да бъдат включени в база данни на ХЕЪРЛЕС, регистрирано в регистъра на българското Национално надзорно ведомство за обработване на лични данни и дава изричното си и еднозначно съгласие тези данни да бъдат съхранявани,9 използвани и обработвани съгласно целите, упоменати в т. 11.1.
12.10 ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ
12.1. Цените на Услугите и Пакетите, обявени в Платформата, са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.
12.2. Фактури се издават само след допълнително запитване от страна на Клиента на тел.: +359 8911 484 3831
12.3. Клиентът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото българско законодателство.
12.4.12 ХЕЪРЛЕС ще издаде на Клиента фактура за резервираните и извършени Услуги / закупени Пакети въз основа на информацията, предоставена от Клиента.
13. ОТГОВОРНОСТ
13.1. ХЕЪРЛЕС не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Клиента вреди, настъпили в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на13 ХЕЪРЛЕС.
14. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ
14.1. ХЕЪРЛЕС е регистриран в българския Регистър за обработка на личните данни.
14.2. Съгласно изискванията на Регламента (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент относно защитата на физическите лица във връзка с обработването14 на лични данни и относно свободното движение на такива данни, с последващите промени и допълнения,15 ХЕЪРЛЕС е задължен да обработва личните данни при условия, гарантиращи тяхното съхранение и недопускане на случайната им загуба и само за посочените цели.
14.3. Целта на събирането на данните е: уведомяването на Клиентите относно информацията в техните Акаунти, уведомяването на Клиентите16 относно статуса на17 техните резервации и закупени пакети, оценката на предлаганите Услуги и Пакети, други търговски дейности, рекламиране на Услугите и Пакетите, маркетингови, реклама, медийни, административни, изследователски, за проучване на пазара, за следене и наблюдение на продажбите и поведението на Клиента.
14.4. Чрез попълването на данните във формуляра за създаване на Акаунт и/или18 Заявка за резервация или покупка на Пакет, Клиентът декларира и приема безусловно, че неговите лични данни ще бъдат включени в базата данни на ХЕЪРЛЕС, която е регистрирана в българския Регистър за обработка на личните данни под Регистрационен индекс и дава изричното си и недвусмислено съгласие всички тези данни да бъдат архивирани, използвани и обработени за целите описани в т.19 11.1 и 14.3 от настоящите общи условия.
14.5. Всеки Клиент се счита за уведомен с настоящите общи условия, че са му гарантирани правата, предвидени от българското законодателство, като правото на информираност, правото да променя личните си данни, правото на възражение, правото да се обърне към съда в случай на нарушение на правата му, гарантирани от българския Регистър за обработка на личните данни.20
14.6. Всеки Клиент има право да подаде писмена молба, която съдържа дата и неговия подпис и да я изпрати на адрес: София, гр. Кюстендил, бул. Цар Освободител 210, за да упражни правото си да получи информация дали личните му данни са обработени или не, за което не дължи никаква такса.
14.7. Всеки Клиент може да упражни правото си да промени личните си данни като подаде писмена молба, с дата и подпис на адрес: гр. Кюстендил, бул. Цар Освободител 210, според следните цели:
– поправка, актуализация, блокиране или изтриване на данните, чиято обработка не отговаря на Регламента (ЕС) 2016/67921 на Европейския парламент относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни, особено на непълните и неточни данни;
– преобразуването на данните в анонимни, чиято обработка не е в съответствие със Регламента (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни;
– уведомление до трети страни на които са били личните данни са били предоставени за обработване, освен ако това се окаже невъзможно или е свързано с прекомерни усилия спрямо законния интерес, който може да бъде засегнат;
14.8. Клиентът22 се съгласява и разрешава на ХЕЪРЛЕС да предоставя личните му данни на други дружества, с които е в партньорски взаимоотношения, но само в случай че последните са поели задължение23 да ги съхраняват и обработват в съответствие със закона. Такива дружества са: доставчици на маркетингови24 услуги, предоставящи разплащателни/банкови услуги, телемаркетинг или други услуги, предоставяни от дружества, с които ХЕЪРЛЕС може да развива общи програми за офериране на пазара на предлаганите от него25 Услуги и Пакети, застрахователни дружества.
14.9. Личните данни на Клиента може да бъдат предоставени на прокуратурата, полицията, съдебните институции или други държавни органи, на основание и в рамките на26 законовите разпоредби и в следствие на изрично отправено искане от тяхна страна за това.
15. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА27
15.1. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.28
15.2. Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява29 отношенията си без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.
16. ПРИЛОЖИМО ПРАВО – ЮРИСДИКЦИЯ
Настоящите общи условия са предмет на българското законодателство. Евентуалните спорове, възникнали между ХЕЪРЛЕС и Kлиенти, ще се разрешат по взаимно съгласиe или ако това е невъзможно, споровете ще бъдат решавани пред компетентните български органи30 без това да нарушава правата на потребителите.31